In Fashion, Moda Femei, Travel

Așa cum probabil ați văzut pe rețelele de socializare (Instagram, Snapchat, Facebook), weekend-ul trecut am făcut un city break la Bucuresti și așa cum v-am obișnuit deja, am zis că vă luăm cu noi și în această mică excursie.

Scopul călătoriei a fost în primul rând obținerea vizei pentru Statele Unite ale Americii, iar mai apoi după ce primim viza, ne putem ocupa și de alte activități. Dacă am luat sau nu viza și ce am mai făcut prin Bucuresti, vedeți în noul clip!

Până să ajungem la interviul pentru viză a trebuit să vedem cum ajungem la București – pentru că noi locuim în Oradea momentan (pentru cei care nu știau ), iar până la București, cu mașina și cu trenul durează o veșnicie… sau cel puțin mie așa îmi pare. Un lucru super tare care s-a întâmplat de curând cu aeroportul din Oradea  a fost faptul că s-au introdus zboruri low cost Oradea-București (și pentru  alte destinații internaționale precum Oradea-Costa Brava, Oradea-Barcelona, Oradea-Londra, etc.)

40 de minute pana la Bucuresti

Existau, e adevărat, și până atunci zboruri spre București, însă prețurile pentru bilete erau exagerate, din punctul meu de vedere. M-am bucurat tare mult să văd cum lucrurile evoluează și mai ales că în sfârșit avem posibilitatea să ajungem rapid și cu bani relativ puțini în alte destinații îndepărtate, chiar de pe aeroportul din Oradea.

Personal mă încântă foarte mult această veste, pentru că e incredibil de epuizant să ai avion la 6 dimineața, din Cluj sau din Timișoara și să trebuiască să călătorești toată noaptea, când zborul în sine durează maxim 3 ore spre alte destinatii din Europa. Am zburat de câteva ori așa și după fiecare zbor mi-am zis că nu mai fac acest lucru pentru că ajungeam acasă mai obosită decât eram înainte de vacanță.

Dar, acum ce ne mai râmăne de făcut este să ne găsim destinația de vacanță și să ne luăm din timp bilet de avion – pentru că am găsit oferte tare, tare bune!!

Puteți observa că după blogging, cea mai mare pasiune a mea este aceea de a călători, cât mai mult și cât mai departe. E prea scurtă viața pentru o lume atât de mare și de frumoasă… nu mergeți în același loc an după an, sunt atât de multe destinații fascinante la prețuri accesibile, încât ar fi păcat să nu facem tot ce putem pentru a vedea cât mai mult din această lume. Trebuie doar să vrei și să faci putin research pentru a găsi the best deals!

40 de minute pana la Bucuresti

Noroc avem acum cu companiile aeriene low cost și cu site-urile pe care putem găsi oferte imbatabile la cazare. Dacă aveți nevoie de tips and tricks, aștept cu interes mesajele voastre pe pagina mea de Facebook.